edholms.blogg.se

Bokat och klart

Kategori: Allmänt

I går så blev resan till Grekland bokat. Gissa om jag är glad!
Vi sak åka till en liten ö som heter Kefalonia,den verkar super mysig.
Ville bara informera.
 
Idag hade vi idrotts dag, jätte kul eller så där okej om jag ska vara helt ärlig så var det inte alls kul.
Det var för det första jätte kallt, det snöade hela tiden så allt blev blött, jag och mina fina vänner satt vi elden och såklart satte vi oss mitt i röken så vi stank rök när vi åkte hem inte så kul.
Mem det finns några positiva saker med att sitta vi en eld på vintern, jo man kan grilla mersmellows invirad i en filt, man kan lyssna på musik så där lagom fint ur en mobilhögtalare och man kan sitta och sjunga MÄNNSKILIG VÄRME SNÄLLA KOM NÄRMRE! medans man sitter jättenära varandra.
 
Ps. nu är himmlen sockervadds färgad.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: