edholms.blogg.se

Håkan Hellström Slottskogsvallen 8/6-13

Kategori: Allmänt

 
 
Ja förmodligen så visste ni ju var jag var i helgen, jag var på Håkan Hellström och det var så bra. Ni förstår inte, det var som en dröm. allt gick så fort men det var dom bästa timmarna i mitt liv hittills. Helt obeskrivligt.
 
Vi tar det från början. 
Jag och min syster gick upp kvart i åtta på lördags morgonen, åt frukost och fixade det sista med allt sedan åkte vi kommunalt till centralen där vi mötte mamma.
Vi kom fram till göteborg vid två tiden och då så gick vi till vandrarhemmet vi bodde på. Det var jätte mysigt vi bodde i en sov sal med några till.
Vi la in alla våra saker och gick och köpte mat som vi skulle äta inna Håkan på kvällen.
Vi hade piknick i Slottskogen. Vi köpte en engånggrill och grillade korv med tillbehör och jordgubbaar till efterrätt.
När klockan var kvart i sex så gick vi till Slottskogsvallen där själva konserten var.
Inne vid scenen.
Där inne kunde man köpa tröjor, mobilskal och tygpåsar.
Jag köpte en tröja och en påse.
Tröjan.
Påsen.
 
 
Ja en började konserten. Den magiska konserten.
Håkan slottskogsvallen 2013 <--- spellista. Det är ordningen han spelade i. Måste bara säga att han öppnade med " Det kommer aldrig va över för mig"
Sedan så filmade jag det mesta och jag är ju orutinerad på bloggandet så jag vet inte hur man lägger upp videos hehe. Sedan på morgonen så åt vi frukost på en uteservering. Det va så gott!
Efter det så häde det inte så mycket, vi strosade mest i Göteborg och njöt av staden och sommar solen.
När jag kom hem så fixade jag en Håkan hörna över mitt skrivbord.
Den ska fyllas med Håkan saker.
 
kram kram.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: