edholms.blogg.se

Hemma i sverige

Kategori: Allmänt

För två dagar sen kom jag hem ifrån en europa tripp med min pappa och min syster.
Vi besökte Danmark, Holland, Frankrike städerna Normandie och Paris och Tyskland städerna Hannover och Berlin. Vi besökte alla dessa städer på 12 dagar, vi spenderade 55 timmar i bil under hela resan.
Under resan så shoppade jag en massa, såg massor av fina och coola byggnader, Paris på kvällen (har alltid velat göra det) och jag har haft det jätte kul verkligen. Väldigt nöjd med allt!
Men nu är jag hemma och har en Halmstad semester och en Grekland semester kvar med mamma.
 
En till rolig sak är att Håkan kommer till Alsång på Skansen på tisdag och han ska hålla en extra konsert en timma efteråt!!!! JAG ÄR SÅ GLAD!!!!! Det är hans stockhlms spelning i sommar så jag får två konserter en med min syster och min mamma men också med Emma och Alexsom också älskar Håkan så jag är överlycklig!!!!
 
 
Tänkte visa lite bilder jag tog :)
Amsterdam.
I Amsterdam så fanns det coffeshops där man kunde röka på lagligt.
Normadie, detta är en minnses plats till alla amerikaner som dog på D dagen 1944 sista året i 2:a världskriget.
Det är 10 000 vita kors.
Paris älskade Paris.
Sedan Berlin som är min andra favorit stad i europa.
en del av Berlinmuren som är kvar.
 Kram Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: