edholms.blogg.se

Alla måste ju någon gång

Kategori: Allmänt

TRE FAVORIT PLAGG: Cheep monday high waist jeans, kofta Urban Outfitters, rosa stickad tröja monki.  

TRE SAKER DU VILL HA: En signerad Håkan påse, levis shorts, blommig tröja från american apparel. 

TRE BRA FILMER: Alla HP filmer (ofc), Grease, The Perks of Being a Wallflower 

TRE BRA LÅTAR:Nu kan du få mig så lätt- Håkan hellstöm, Det kommer aldrig va över för mig-Håkan Hellström, en midsommarnattsdröm- Håkan Hellström

TRE FAVORITFÄRGER:Vinröd, vit, blommit

TRE SAKER SOM BETYDER MYCKET FÖR DIG: Musik, Mobil, säng

TRE SAKER DU ALDRIG SKULLE KUNNA GÖRA:Bo i sverige resten av livet, flytta till ett land som alltid har snö, dö ensam

TRE BRA ARTISTER/BAND: Håkan Hellström, Mumford & sons, Markus krunegård

TRE PERSONER DU SER UPP TILL: Vet inte riktigkt  har aldrig riktigt haft någon person jag sett upp till.

TRE SAKER DU SAKNAR: Varma sommar kvällar, sommar, Halmstad

TRE SAKER DU ÅNGRAR: När jag var på håkan 2011 så gick jag och min kompis bort från konserten för vi var rädda och trötta, något annat ångrar jag inte

TRE SANNINGAR OM DIG SJÄLV: Jag HATAR köttbullar, att gå upp på morgonen, måndag morgon. 

TRE SAKER DU ÄR BESATT AV:Mat, shopping, musik.

Ja det här var ju kul saker om mig men om man har en blogg så måste man någon gång göra detta.

kram!

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: