edholms.blogg.se

Nu kan du få mig så lätt

Kategori: Allmänt

Nu kan du få mig så lätt det är Håkans BÄSTA låt helt ärligt det finns ingen bättre och Håkan har gjort många låtar.
Det finns två versioner en vanlig som han har spelat in och en live från wow (wow är en förkortning för Way out west som är en festival i Göteborg) 2010 och den är magisk, varje gång jag lyssnar på den får jag gåshud, det ända jag vill göra när jag hör den är att  sjunga mig hes. Något jag önskar mig är nog att jag hade fått gå på den konserten men han ska ju ha konsert nästa sommar och då ska jag uppleva något jag drömmer om. 
Nu skulle jag vilja visa fina konsert bilder men har inga så det får bli några från we hart it.
 
Puss finisar!
Ps. Älskar dom här bilderna!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: