edholms.blogg.se

Tankar och idéer

Kategori: Allmänt

Jag tänkte skriva en lista med saker jag ska göra sommaren 2013.
För jag har redan bestämt att den ska bli bäst. Alla mina tankar jag har nu är helt under bara.
 
Jag ska fota jätte mycket
 
Åka till vejby strand (Beas landställe)
 
Åka till Halmstad.
 
Åka till Göteborg
 
Åka till spanien
 
Se håkan
 
Åka till Hedemora på läger
 
Sova på en äng
 
Sitta och titta på solnedgången vid havet
 
Lyssna på musik
 
Vara mycket med kompisar
 
Sitta på min gamla skolas tak och lyssna på musik
 
Åka till liseberg
 
Ta med mig en kompis till Halmstad
 
Åka in till stan
 
Klä mig i kjol och klänning
 
Fota lite till
 
Dygna
 
LEVA VARJE DAG FULLT UT.
 
 
min sommar kommer att bli

MAGISK
 
Sommaren 2013 ska jag minnas
 
Är väldigt nöjd med dom här två bilderna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: