edholms.blogg.se

*

Kategori: Allmänt

jag kom just på att jag skulle lägga ut en berfore i die lista för typ en vecka sen men jag har inte haft tid (jah har inte orkat) så det kommer nog i helgen eller någon annan gång.
 
I vecka har jag varit SÅÅÅ trött konstant.
I måndag så gick jag och la mig igen i en kvart för jag kunde inte stå.
I tidsdags så hade jag sov morgon men då sov jag bara fem timmar (inte mycket sömn jag behöver typ 10 timmars sömn) så då var jag också jätte trött.
I onsdags så sov jag längre än vad jag skulle så jag fick springa runt hemma och göra allt jätte fort för att hinna med bussen.
I dag så var jag super duper trött även fast jag gick och la mig halv nio (det är jätte tidigt jag vet) men jag var fortfarande jätte trött så jag ska gå och lägga mig nu.
 
skit tråkgit att läsa jag vet men jag är trött.
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: