edholms.blogg.se

piano

Kategori: Allmänt

 Hej sitter och lyssnar på när min syster spelar piano.
Hon är faktist riktigt bra tycker jag. Hon spelar en av mina favorit låtar, hon spelar korallreven och vintergatan med markus krunegård (http://youtu.be/TJwCbAiT5hw)
 
Önskar att jag kunde spela något instument, men jag har inte den musikaliska talangen jag kan varken sjunga eller spela något instument, tillskilnad från min syster som kan sjunga spela gitarr och piano.
 
Ja men i kväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt efter som att jag fortfarande mår lite dåligt.
Jag ska se på film och vänner hoppas ni får en lite roligare kväll än vad jag får.
 
Puss

Kommentarer

  • Bea säger:

    Tvivlar på att jag kommer ha en bättre kväll än du haha! ;) <3

    Svar: okej då har vi båda super tråk!!!! :D <3
    edholms.blogg.se

    2012-11-16 | 18:33:50

Kommentera inlägget här: