edholms.blogg.se

Önska att någon....

Kategori: Allmänt

Hej idag har det vari en riktigt tråkig dag och jag har bara lyssnat på kent.
Nu sitter jag på lektion och vi fick hålla på med datorer (woop woop) det är väl det bästa som har hänt i dag hoppas ni har haft det bättre.
Jag vet att jag skriver om massa låtar men den här kent låten jätte jätte bra.
 
 
Vad var det du såg igår natt
Du har nästan inga naglar kvar
Vad är det som tvingar dej att
Bita sönder dom du har spart

Och jag har ledsnat på  att vänta
ärligt talat jag är trött
Du är TV-ögd, förändrad
du är  gråtmild du ser rött

Jag har ledsnat på att vänta
på dom ständiga  problemen med sömn
Behöver nån som behöver mej

Vad fick du se igår  natt
Någonting du inte klarar av
Vad är det som tvingar dej att
tvinga  mej att stanna kvar

Och jag har ledsnat på att vänta
ärligt talat jag  är så trött
Du är TV-ögd, förändrad
du är gråtmild du ser rött

Jag  har ledsnat på att vänta
på dom ständiga problemen med sömn
Behöver nån  som behöver mej
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: