edholms.blogg.se

Leva som i en film

Kategori: Allmänt

Hej i dag har jag varit hemma från skolan, har nästan skuldkännslor för det känns som om man missar mycket mer nu än vad jag gjorde i femman men men så idag så har jag varit hemma och tittat på film jag har sett the last song, lol, smurfs a christmast carol, fjorton sugeroch HSM ettan och tvåan.
Det är inte kul att vara sjuk.
 
I dag när jag såg lol och the last song så förstod jag att mitt liv för det första är jätte tråkigt, att jag vill bo i usa och att det känns som om dom bara lever och skiter i skolan och gör det dom känner för och det skulle ju vara skönt om det var så men så är det ju inte.
Tänk om man för typ en vecka sulle få leva som i en film det skulle ju vara skit häftigt.
 
Jag vet att det låter töntigt och jag vet att ni inte bryr er men skit samma.
 
Och det var förensten föstan gången jag såg lol och the last song, jag grät så mycket i slutet av the last song för hennes pappa dog.
 
Hopps ni får en trevlig torsdag kväll för  nu ska jag äta middag och sen ska jag plugga.
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: