edholms.blogg.se

bilder från stan

Kategori: Allmänt

Nu har jag redigerat klart mina bilder i från stan och nu ska de ska visas.
 
När vi va inne i stan var vi på jul marknaden i gamla stan, vi fikade på wayen`s, jag fotade vid katarinahissen när det var mörkt så det blev coola bilder på sthlms skyline med alla ljus, vi kollade lite i affärer, vi skarttade och pratade massor.
 
It was a wonderful day.
 
Vill bara säga att den här helgen har varit den bästa på länge jag har haft jätte mysigt och jag har inte tänkt på skolan föräns nu.
väntan på tåget på vägen in
På tåget, bea och ellen satt och lyssnade på stockholm i mitt hjärta
Vid sockholm östra
På tunnelbanan när jag skulle fota mig själv i fönstret men det blev lite misslyckat
Gamla stans tunnelbana station
En av världens gosigaste affärer
Från jul marknaden, det var väldigt mysigt för det var folk där som sjöng och spelade jul musik
Sen gick vi till drotningsgatan och på bron så satt det kärleks lås och jag tog en bild på stadshuset
Tog bara en bild på ellen för ingen anna kunde vara serriös
 
Jag tog fler bilder men jag visar dom i morgon i stället för nu måste jag plugga.
 
Puss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: