edholms.blogg.se

världens bästa håkan

Kategori: Allmänt

Min syter har gjort en spelista som heter världens bästa håkan som jag lyssnar på nästan hela tiden den är super bra.
 
Det är väldigt bra att lyssna på den när det är kallt och du är deppig för då blir man på bättre humör.
 
 
Det är såhär Håkan låter, och ska låta.
Hans musik kommer från hjärtat
 
Tro och tvivel
Det är så jag säger det
Nu kan du få mig lätt
En vän med en bil
Ramlar
Känn ingen sorg för mig Göteborg
Vi två 17 år - way out west 2010
Atombomb - way out west 2010
saknade te havs
Shelley
2 steg från peradise
För en lång tid
Inte skyldig nån nåt
Vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Försent för Edelwiess
Kärlek är ett brev sickat tusen gånger
Klubbland
En midsommarnattsdröm
Hurricane Gilbert
Jag har varit i alla städer
Dom kommer kliva på dig igen
Mississippi kan vänta
Den fulaste flickan i världen
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: