edholms.blogg.se

Mys dag med kalla tår

Kategori: Allmänt

Nu ska ni få se bilderna jag tog i dag, deet blev inte så många för det vaf för kallt för händerna att holla i kameran utan vantar och det snöade/regnade så det känndes lite un safe att ha den ute.
 
Det var vekligen en jätte mysig dag men det tyckte inte mina tår, jag höll på att dö av köld skador det var verkligen jätte kallt.
 
Först så åkte vi till skansen och gick där kollade i massa små bodar där det var som på 20-talet och alltig såg ut som om det var på den tiden, sen gick vi till julmarknaden och kollade där det fanns hur mycket saker som helst,
vi blev hungriga så vi tog spårvagnen till kungsträdgåden och vi åt lunch på Fraday`s sen så tittade vi i lite afärer bla Urban Outfitters där jag hittade en skit snygg lakers tröja men den kosta typ 300 kr och jag har inte så mycket pengar så när det är mellandags rea ska jag åka in och köpa den om den fnns kvar (hoppas) vi gick också till lagerhaus och cos.
Det var jätte mysigt
puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: