edholms.blogg.se

Before i die

Kategori: Allmänt

Före jag dör så vill jag
Ha varit i alla världs delar
 
äga convers i alla färger
 
gå på way out west
 
åka någon stanns utan att ha ett mål
 
sova under en sjtärn klar himmel
 
fira ny år i new york
 
bo i london, new york och paris
 
inte tänka om vad som kommer att hända
 
hoppa fallskärm
 
ha vänner som i  tv serien Vänner
 
ta en bild varje dag
 
bli skit grym på att åka skateboard
 
dricka ur en choklad fontän
 
titta på film i en hel vecka
 
vill upptäcka världen
 
vara med i en film
 
jag skulle helst av allt velat vara med i grease
 
bli stylist eller fotograf
 
sjunga som rhianna
 
ha en hund (mopps)
 
kunna dansa ballet
 
 
göra en foto bok
 
sitta  på ett berg i central park på hösten och se löven falla från träden
 
spara pengar i ett halv år och resa i ett halv år
 
prata flytande franska
 
inte äga ett par byxor
 
sova på ett tak i stockholm
 
skriva en bok
 
äga en tadem  cykel
 
insperera människor
 
bo med en kompis i new york
 
om jag skaffar barn ska jag va en cool mamma
 
inte bry mig om vad andra tycker om mig
 
dö gammal
 
leva livet som om det var en "never anding story"
 
inte bli en vanlig svensson
 
Det var nog min before i die lista kanske kommer en om ett tag till för man kommer ju alltid på nya saker.
 
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: