edholms.blogg.se

14 dagar kvar

Kategori: Allmänt

Idag är det två veckor kvar tills vi får jul lov och det ska bli så skönt, länktar så.
 
För när det är jul lov är det jul, man får vara med familjen/släkten, så in julkalppar, handla julklappar och det är bara allmänt mysigt.
 
Men just nu vill jag dricka te, sitta in virad i ett varmt täcke och se på film.
För i dag har allt varit i mot mig. Jag var jätte trött i morse, bussen var fösenad fick vänta i en kvart (låter inte så mycket men det blåste svin kalt), det var snöstorm, nästan alla skolor i täby fick ledigt utom våran skola, inga bussar gick, var nära på att gå hem men jag fick skjuts av mamma, i morgon måste jag gå upp halv sju och jag måste plugga men jag orkar inte för jag vill sova.
 
Ja men ni har väl säkert haft en jätte bra dag.
 
hej då
Hoppas den här gör mig på bättre humör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: